Zapraszamy
Jak ważne jest nasze zdrowie i odżywianie wie każdy człowiek który dba o siebie i swoją rodzinę. Nie są to sprawy banalne. Każdy z nas chciałbym długo żyć i być zdrowym. To nie tylko nasze szczęście ale naszej rodziny. Pocieszające jest to, że w ostatnich latach rozwija się kultura zdrowego odżywiania i uprawiania sportu. To daje radość dla lekarzy i ludzi zajmujących się zdrowiem. Staramy się gotować i jeść rzeczy nie przetworzone. Rozwijają się kluby sportowe i karty sportowe które powodują że Polacy chętnie uprawiają sporty. pulsoksymetr Na naszej stronie znajdziesz porady przede wszystkim dotyczące zdrowia i rozsądnego odżywiania.

Posts Tagged ‘adwokat warszawa prawo rodzinne’

Dieta jednodniowa

Dieta ta jest przeznaczona dla tych, którzy chcą szybko zrzucić zbędne kilogramy. Dzięki zastosowaniu tej diety pozbędziemy się kilograma w ciągu jednego dnia. Dieta zakłada spożywanie przez cały dzień jedynie płatków owsianych gotowanych na mleku. W ciągu dnia jemy piec porcji. Płatki przygotowujemy z 6- łyżek płatków owsianych i 2 l chudego mleka. Jemy od 8 rano co trzy godziny. Możemy do owsianki dodać dwie łyżki otrębów owsianych. Płatki są sycące i osoby stosujące tą dietę nie powinny czuć w ciągu jej stosowania głodu. Nie pijemy napojów o dużej zawartości cukru. Kawę pijemy bez cukru a z odrobinką mleka. Możemy pić wodę lub herbatki ziołowe. D

Selen – pierwiastek urody

Selen należy do grona mikroelementów, które muszą być dostarczane organizmowi wraz z pożywieniem. Zawartość tego pierwiastka w pożywieniu wynika głównie z typu gleby, na której uprawiano owoce lub warzywa. Gleby w Polsce są bardzo ubogie w selen. Niemniej pierwiastek można znaleźć także w owocach morza, rybach, mięsie i jajach oraz w nabiale i zbożach. Selen wraz z witaminą E przeciwdziała procesom starzenia oraz przyspiesza proces regeneracji komórek. Selen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania układów enzymatycznych. Selen tworzy enzym zwany peroksydazą glutationową chroniący erytrocyty i błony komórkowe przed niekorzystnym działaniem wolnych rodnikó

GODZINY JEDZENIA

Nie powinno się bagatelizować godzin jedzenia. Wiele osób nie przywiązuje do tego wagi, niektóre uważają, że to nie to ma wpływ na utrzymanie kilogramów albo chudnięcie, zdziwią się słysząc się że wpływ ma. I to istotny. Regularność posiłków pozwala wyregulować organizm. Zazwyczaj jeśli między śniadaniem a obiadem jest długa przerwa robimy się głodni, podjadamy byle co byle tylko zabić głód. Jeśli organizm przyzwyczai się, że dostanie posiłek o określonej godzinie będzie wiedział, że dopiero wtedy jest pora na głód. Aby takie przestawienie się nie było zbyt okrutne ani bolesne można pomiędzy posiłkami zjadać przekąski z warzyw, ewentualnie z ow

Krótko o nas
W ostatnim czasie gotowanie stało się bardzo modne. Nie tylko ze względu na fakt, że chcemy się zdrowo odżywiać, ale także ze względu na zdrowy styl życia i modę. Tak jak kiedyś po programie taniec z gwiazdami ludzie zaczęli uczyć się tańczyć i chodzić na kursy, tak teraz po programie masterchef i wielu innych programach kulinarny pół narodu uczy się gotować. Można to odebrać jako pozytywny sygnał. Taka kultura wychowania i nauka jest istotna dla każdego człowieka od najmłodszych lat. Nawet dla dziecka jest to istotne gdyż tylko tam możemy mu wpoić jedzenie w domu czy zdrowie kanapki a nie fastfoody. Problem ten tyczy się szczególnie osób dorosłych które nie zdrowo jedzą i prowadzą tryb życia w pospiechu. Dzięki naszej stronie, a także każdej innej w tej tematyce staramy się wpoić te zasady.
Sonda

Jak się odchudzasz?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...